Sunday, June 10, 2012

Søndag og Super Mario

Dagen i dag har vært en gangske normal søndag i forhold til min standar. Har nå oljet ferdig terrassen til mamma, og er veldig fornøyd med resultatet. Men typisk min uflaks som har vært de siste ukene så ble det litt duskregn noen timer senere. Får håpe det ikke kommer til å ha noe å si.

Jeg har også begynt å komme ganske langt på et proskjekt som jeg begynte på i høst. Vel, langt er vel å ta litt hardt i, men jeg begynner å få kontroll. Har hatt mye motgang siden hekling er noe som jeg lærte bare for noen år tilbake og har egentlig ikke laget noen ferdige produkter.


Proskjektet er et Super Mario babyteppe som er heklet i hovedsaklig Mor Aase babyull. Hodet er nå så og si ferdig, mangler tre røde ruter i hatten. Men ser faktiske en ende på dette nå, selv om at jeg må rekke opp mange av rutene som jeg har laget fordi jeg syntes de ble litt for store.

Jeg merker at jeg ikke er så veldig stødig når det kommer til heklingen. Det er stor forskjell på størrelsen på noen av rutene, men det er jo litt av sjarmen med det.

oppskrifen på teppet finner du her!

Just smile =)

No comments: