Sunday, November 10, 2013

Søndag!

Det er søndags ettermiddag og jeg har en liten pause fra dagens skriveøkt. Og da tenkte jeg å oppdatere kort. På strikkefronten har det egentlig skjedd lite, har fått strikket litt, men ingenting som har blitt ferdig, men ting begynner å nærmere seg.


 

Jeg syns det er virkelig trist at jeg ikke kan legge ut om hva jeg driver å strikker, men som tidligere sagt har jeg ikke lyst å avsløre julegavene til familie og vennene mine. Men i det minste kan jeg sitte å se på det jeg lager =)

 
Forresten så lurer jeg på om noen har forslag på hva jeg kan strikke av de to nøstene med kitten mohair som jeg har. Det var resternøster som ble solgt billig og jeg klarte ikke å gå forbi dem på grunn av den pene fargen. Så alle forslag til hva jeg kan bruke dem til tas i mot med stor takknemlighet.






No comments: