Monday, January 6, 2014

GODT NYTT ÅR!

GODT NYTT ÅR!

Først og fremst vil jeg bare beklage den dårlige bloggingen i julen, men jeg har hatt ferie så hvem kan egentlig klandre meg ^^,


De siste dagene har jeg brukt på å lage noen 70-talls (?) inspirerte hekle luer. Og jeg synes at resultatet ble meget vellykket! 




Jeg har brukt  Vestlandsgarn fra Gjestal som jeg hamstret inn i romjula ettersom det var 30% rabatt. Og jeg har brukt heklenål nr 8. (Teknisk sett var det en hakkenål). oppskriften jeg har brukt (med noen endringer) finner du her. Endringene jeg har gjort er at jeg heklet 6 puffmasker i stede for 8, ellers har jeg fulgt oppskriften. Det vil si at jeg har gjort det som står, bare ikke fulgt antallene puffmasker. =)

 

Ja, jeg klare å ta med to nøster med ulik fargekoding så de endte opp med å bli to flotter perlestrikk pannebånd!



Uansett, i dag setter jeg nesen sørover til Trondheim igjen for nå er ferien over. Ha en FLOTT januardag folkens!







No comments: