Wednesday, August 19, 2015

Gravert bryllupsgave

For litt over en uke siden var jeg forlover i et bryllup, og i den forbinnelse hadde planlagt lenge å gi brudeparet et par med graverte ølglass. 

Det jeg har brukt: 
Graveringspenn (kjøp på ebay, de var ikke så dyre men har fungert over forventning) 
ark
penn
tusj

For å forklare i enkle trekk hvordan jeg har godt frem så har jeg først laget en mal som jeg har på innsiden av glasset før jeg har tegnet det over på glasset, så har det egentlig vært å bare gravere! 








Beklager kvaliteten på bildene, bilder ser alltid klarere ut på små skjermer :p 

Uansett, nå skal jeg ut å nyte solen på jobb. 




2 comments:

Unknown said...

kjempegodt håndtverk Emilie og det ble en spesiell og personlig gave.

Emilie said...

Takk skal du ha ^^, brudeparet ble veldig glade for gaven!