Wednesday, October 16, 2013

15 kluter ferdig og 1 lue under strikking!

Da var man halvveis i oktober, og er tilbake i Trondheim etter en liten ferie med familien sørpå! Hadde en fantastisk tur, det var deilig med noen dager fri fra oppgaveskriving og pensumlesing. Men nå er det tilbake for fult!

 
Og hvordan går det på håndarbeid fronten? Vel, er har strikket de 15 klutene som jeg skulle! Og selv om det er et veldig fint tidsfordriv blir det egentlig ganske kjedelig i lengden. Men jeg er veldig stolt at jeg klare å holde disiplinen gjennom hele prosjektet, så poeng til meg!


Har dessverre ikke noen bra bilder av sluttresultatet, for jeg sendte klutene med mamma videre nordover. Trenger dere noen oppskrifter på kluter kan disse her være til inspirasjon; banglamarie.blogspot.no eller garnstudio.no

Jeg har endelig funnet meg ei oppskrift på lue til meg selv. Eller egentlig har jeg funnet mange, men har bestemt meg for hvilken jeg skal strikke. Den er enkel, samtidig som den er litt spesiell. Oppskriften finner du her! Jeg bruker dobbel tråd med Drops Alpaca.





No comments: