Tuesday, October 8, 2013

Kopptuer i hopetall!

 
Denne kopptue strikkingen min har tatt helt av den siste uken, jeg har nå strikket 10 og en halv klut og har bare 1 og halvt nøste igjen! For å være ærlig trodde jeg at jeg kom til å bruke mye lengere tid.


Men det er kanskje like greit for jeg har store mengder med julegaver som bør bli ferdig til jul. Og i dag har jeg vært å handlet mer garn til julegaver. Håper jeg klarer å bli ferdig med alle før julaften.

 
 
Jeg var også innom bokhandelen og fant en bok jeg har sååååååå lyst på. Jeg elsker gamle oppskrifter, og mønstre. Hver gang jeg er hjemme hos mamma bruker jeg å  rote gjennom oppskriftene hennes, som er stort sett fra 80 tallet. Og det er så mye artig og spennende å finne! Så denne står høyt oppe på ønskelisten min til jul!

No comments: