Monday, June 24, 2013

Babysokkebonanza

Sommeren er her, og plutselig ble det mye mer tid der jeg ikke trenger å få dårlig samvittighet for å bruke på andre ting enn å lese pensumbøker. LIVET ER HERLIG! For nå kan jeg bruke tiden min på prosjekter jeg har utsatt og utsatt.

Så det ene målet mitt for sommeren er å strikke opp all babygarnet som jeg har liggende. Som egentlig er et prosjekt jeg har jobbet med i snart et år. Mye av grunnen til at jeg aldri blir kvitt garnet er at jeg er så utrulig lei av å strikke hæl. Så dere skal forstå at jeg var overlykkelig når jeg kom over denne oppskriften tubesokker på garnstudio.no

jeg har alt strikket 4 par sokker og har en liten pause fra sokkestrikkingen for å strikke matchende votter slit at det blir sett.

Emilie


ps. Jeg vet det er lenge siden siste blogginnlegg og at jeg hver gang skriver et nytt så lover jeg å bli flinkere, vel denne gangen gidder ikke jeg det. Nettopp fordi jeg begynner å kjenne meg selv såpass godt nå at jeg vet jeg ikke kommer til å holde det. Der for lover jeg ingenting, men jeg har mer tid enn vanlig pluss tusen prosjekter så hvem vet ;)

No comments: