Saturday, March 29, 2014

DIY - Gull tegnestifter

God lørdags ettermiddag!

De siste dagene har det ikke skjedd så mye ettersom jeg har brukt mye av tiden på å slappe av på grunn av øyekatarr. Men det er ikke slik at jeg har ligget helt på latsiden (noe som er egentlig sjeldent at jeg klarer. Så her om dagen fant jeg frem en sprayboks og tegnestiftene mine!





Det er egentlig veldig enkelt, jeg satt bare alle tegnestiftene i pappen og sprayet (husk å rist boksen godt!) Og spray. Jeg sprayet over stiftene 3 ganger bare for å være sikker på at alt ble dekket.


Og genseren jeg driver å strikker på? jo det går fremover, jeg ble ferdig med ryggen i går, og har begynt på forsykket i dag. Og nå som jeg har blitt ferdig med ryggen trenger jeg ikke å være redd for at jeg har handlet forlite garn, for brukte mindre enn jeg hadde planlagt.


Uansett! God helg videre folkens! jeg skal nå sitte i mørket å hvile øynene =)

2 comments:

Unknown said...

så enkelt kan det gjøres!
kjente bilder på tavla di, du var lettlært å ivrig skiløper... det bildet er fra din første påske...

Emilie said...

Marit Skjolden: Ja =) ble veldig fornøyd! ja det er koselig med bilder fra barndommen =)