Sunday, March 2, 2014

Restegansteppe del 2

Da va man kommet til den første søndagen i mars. Hvem skulle trodd at februar skulle komme og gå så fort.

Jeg driver med flere prosjekter fortiden, men problemet er at det er gaver og jeg har ikke lyst til å avsløre dem. Men jeg har et prosjekt som jeg kan skrive masse og vise noen bilder nemelig restegarnshekleteppet mitt.


 
Sist gang jeg skrev om dette prosjektet hadde jeg kommet så langt på det. (se over) 
 


 
Om dere kan se har det vokst en del siden sist. Om de finværsdagene som har vært har jeg faktisk sittet ute i solen å heklet siden teppet holder meg varm mens jeg holder på. 


Men nå så begynner det å bli lite restegarn, så jeg får begynne med flere andre prosjekter slik at det blir mer rester til teppet






På fredagen mottok jeg litt kan som jeg har kjøpt til den ene prosjektet som jeg ikke kan skrive så mye om enda. Men er allerede godt i gang med det så kanskje jeg blir ferdig i god tid for en gang skyld!


No comments: